گشت و گذار بینندگان اردو زبان شبکه سحر در "جشنواره مطبوعات"

مخاطبان سیمای اردوی شبکه سحر همراه با برنامه این هفته برنامه این هفته "ایران در یک نگاه" گشتی در نمایشگاه مطبوعات می زنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، محسن روخ دوست تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه این هفته "ایران در یک نگاه" نگاهی به برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی دارد که از 18 تا 24 آبان ماه برپا شد.
 
روخ دوست افزود: مسعود بصیری، عضو هیات مدیره انجمن روزنامه نگاران و رییس سازمان بسیج رسانه، مهمان این برنامه است و در مورد بخش های مختلف این نمایشگاه و استقبال قشرهای مختلف از غرفه های آن به گفت و گو می‌پردازد. در بخش گزارشی نیز با تعدادی از شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از بیستمین نمایشگاه مطبوعات گفت و گوهایی انجام شده است.
 
از جمله عوامل تهیه برنامه "ایران در یک نگاه" ساجد رضوی و احمد عباس (مجریان)، حیدر عباس (گزارشگر)، زهرا زیدی (مترجم و گوینده متن)، علی عباس رضوی (مترجم همزمان)، مهدی روزبهانی (دستیار تهیه)، مهسا عربی (دستیار زباندان)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم و علیرضا اسدپور (تصویربردار)، مرتضی افشار (دستیار تصویر) و فرید ارس خانی (تدوینگر) را می توان نام برد.
 
"ایران در یک نگاه" امشب دوشنبه 26 آبان ماه ساعت 19:00 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای اردو پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار