سرپرست تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: تعاونی‌هایی روستایی راکد، نیمه فعال و غیر فعال در چهارمحال و بختیاری در اولویت فعال‌سازی قرار دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،عباس سیاح، اظهار کرد: تعاونی‌هایی روستایی زیان‌ده در چهارمحال و بختیاری مشمول طرح آسیب‌شناسی قرار گرفته و راهکارهایی برای افزایش سوددهی و یا حتی ادغام با دیگر تعاونی‌ها در کمیته‌های شهرستانی و استانی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه 55 تعاونی روستایی در چهارمحال و بختیاری فعال هستند، افزود: تعاونی‌هایی که راکد، نیمه فعال و غیر فعال هستند در اولویت فعال‌سازی قرار دارند.

سرپرست تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: فعال‌سازی و یا هر اقدامی برای سودده شدن این تعاونی‌ها با هماهنگی اتحادیه‌های فعال که به لحاظ مالی قوی هستند انجام می‌شود.

سیاح خاطرنشان کرد: تعاونی‌های روستایی که به لحاظ موقعیت جغرافیایی در شرایط مناسبی قرار دارند ولی به دلایلی اکنون غیرفعال شدند با همکاری اتحادیه‌های شهرستانی سرمایه و تجهیزات در اختیار آنها قرار می‌گیرد و این تعاونی نیز محل را به‌عنوان سهم می‌آورد در نتیجه فعالیت در آن تعادنی از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: این اقدام در راستای درآمدزایی و از سرگیری مجدد فعالیت این تعاونی‌ها موثر است و به سود دهی آنها منتهی می‌شود.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: شهرکرد ، تعاونی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.