استان زنجان بيش از 245 هزار و 317 مشترک گاز در بخش خانگي، تجاري مشتركين عمده دارد که در صورت اعمال مديريت بر مصرف، مهمترين هميار شرکت گاز در تامين زيرساخت هاي انرژي بخش توليد و صنعت و به تبع آن تحقق توسعه پايدار خواهند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،مدير عامل شركت گاز زنجان ،با بيان اينكه با الکترونيکي شدن روند اجراي فرايندها و تاثير اين روند در جلوگيري از اتلاف وقت مردم، تاكنون؛ 44 درصد مشترکين گاز طبيعي؛ قبوض خود را غيرحضوري پرداخت كرده اند؛ گفت: اين ميزان در مدت مشابه پارسال 38 درصد بوده كه نشانگر افزايش 6 درصدي است.

عسگريان با بیان اینکه با پرداخت الکترونيکي، مبالغ صرفه‌جويي شده در راستاي توسعه و عمران شبکه‌هاي گاز در اقصي نقاط استان صرف خواهد شد؛ ابراز کرد: پرداخت غير حضوري قبوض گاز به طور متوسط ماهانه حدود 250 ميليون ريال صرفه اقتصادي دارد.

مدير عامل شركت گاز استان زنجان؛ با اعلام اينكه کارمزد قبوض حضوري 650 تومان و قبوض غير حضوري 100 تومان است افزود: پرداختهاي غير حضوري در 6 ماه امسال موجب کاهش پرداخت کارمزد به بانکها به مبلغي بيش از 148 ميليون و 457 هزار تومان شده است.

عسگريان در ادامه بر لزوم پرداخت به موقع گازبهاي مصرفي تاکيد و اظهار داشت: نهادينه کردن فرهنگ پرداخت به موقع قبوض گاز امري لازم و ضروري است، چرا که پرداخت به موقع؛ موجب وصول درآمد در موعد پيش بيني شده، کاهش درصد انتقال يافته، کاهش هزينه هاي وصول مطالبات، کاهش مراجعه کنندگان به امور مشترکين و در نهايت افزايش رضايتمندي مشترکين است.

وی خاطرنشان کرد: استان زنجان بيش از 245 هزار و 317 مشترک گاز در بخش خانگي، تجاري مشتركين عمده دارد که در صورت اعمال مديريت بر مصرف، مهمترين هميار شرکت گاز در تامين زيرساخت هاي انرژي بخش توليد و صنعت و به تبع آن تحقق توسعه پايدار خواهند بود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: مدیریت ، منابع ، انرژی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.