نماینده مردم الیگودرز در مجلس از اختصاص 8 میلیارد تومان برای چهاربانده کردن جاده الیگودرز - اصفهان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ توکلی با اشاره به مهمترین پروژههای در دست اقدام شهرستان الیگودرز، افزود: یکی از این پروژهها بیمارستان 146 تختخوابی الیگودرز است که عملیات ساختمانی آن با 34 میلیارد تومان به پایان رسیده و به دنبال تجهیز آن هستیم.

وی ادامه داد: سد حوضیان یکی دیگر از پروژههای این شهرستان است که امسال برای آن 20 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و پیشبینی میشود در سه ماه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

توکلی با اشاره به اینکه شبکه سد خانآباد نیز از دیگر پروژههای این شهرستان است که باید تکمیل و به بهرهبرداری برسد، اظهار کرد: همچنین طرح چهاربانده کردن جاده الیگودرز – اصفهان به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است؛ طول این مسیر 10 کیلومتر با یک پل روگذر به منظور ایجاد تقاطع غیرهمسطح است و برای چهاربانده کردن جاده الیگودرز- اصفهان و مسیر 10 کیلومتری فوق 8 میلیارد تومان در نظر گرفته شده، پیمانش بسته و در حال انجام است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: عملیات خاکی و زیرسازی جاده الیگودرز خمین انجام نشده و منتظر آسفالت آن هستیم که پیش بینی می شود تا پایان امسال این مهم به انجام برسد.
 انتهای پیام/ب
برچسب ها: راه ، اعتبار ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.