کنگره استانی شهدای دانشجو برای اولین بار در شهرستان‌های استان تهران و در جهت شناسایی، پژوهش و جمع آوری اطلاعات و حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت شهدای دانشجو برگزار می‌‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اولین کنگره شهدای دانشجوی شهرستان‌های استان تهران با هدف شناسایی، پژوهش و جمع آوری اطلاعات، حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت دوشنبه 26 آذر ماه برگزار می‌‌شود.

بنابر این گزارش اولین کنگره شهدای دانشجوی شهرستان‌های استان تهران و گرامیداشت مقام والای شهدای دانشجو در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم برگزار می‌شود.

در اولین گام، دبیرخانه این کنگره در حال جمع آوری و دسته بندی اطلاعات و موارد مرتبط با شهدای دانشجو در سطح شهرستان‌های استان تهران است.

در همین راستا دبیرخانه این کنگره جهت جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات موجود از شهدای دانشجوی شهرستان‌های استان تهران از تمامی همراهانی که قادر به همکاری و یا معرفی شهدای دانشجو هستند تقاضای همکاری کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای ارسال مواردی از قبیل زندگی نامه، وصیت نامه، عکس و دیگر موارد مربوط به یک شهید دانشجو آن را تا تاریخ 15 آذرماه به آدرس unikongerh@gmail.com ارسال و یا با دبیرخانه این کنگره به شماره 02166431975 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار