طبیب‌زاده گفت: متاسفانه گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارت علوم از یک حلقه 5 تا 7 نفره انتخاب می‌شود که تاکنون 4 نفر از این افراد به مجلس معرفی شده و اعتماد مجلس را جلب نکرده‌اند اما دولت خارج از این 7 نفر کسی را معرفی نمی‌کند.

زهره طبیب‌زاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: گزینه‌های پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم از یک حلقه 5 تا 7 نفره انتخاب می‌شود که همگی از یک جریان فکری پیروی می‌کنند و از سابقه عملکردی روشنی نیز برخوردار نیستند.

وی گفت: 4 نفر از این 7 نفر تاکنون به مجلس معرفی شده‌اند اما نتوانسته‌اند اعتماد نمایندگان خانه ملت را جلب نمایند و به نظر می‌رسد این گزینه‌ها هیچ فرقی با یکدیگر نمی‌کنند و همگی به لحاظ عملکردی و شخصیتی جایگاه مشابهی دارند.

وی با بیان اینکه بحث فتنه و ساختارشکنی در دانشگاه‌ها خط قرمز مجلس است، خاطرنشان کرد: مادامی که این گزینه‌ها از این طیف باشند، مجلس موظف به حفظ صیانت نظام و توجه به مصالح علمی و آموزشی کشور است.

وی تصریح کرد: آنچه منجر به استیضاح فرجی‌دانا شد، باید در انتخاب گزینه‌های پیشنهادی دولت لحاظ شود وگرنه مجلسی که به وزرای دیگر از جمله دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی با رأی بالای 250 نفر رأی مثبت داده، دلیلی برای مخالفت با دولت ندارد و حقانیت خود را قبلاً اثبات کرده است.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار