معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا از آغاز به‌ کار دهمين نمايشگاه بين‌المللی صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران با حضور بيش از 300 شرکت داخلی و خارجی از روز دوشنبه در تهران خبر داد.

به‌ گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، رحيم ميداني در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: اين نمايشگاه به‌مدت چهار روز از 26 تا 29 آبان‌ در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران داير خواهد بود.

وي افزود: 276 شرکت داخلي و همچنين 25 شرکت خارجي از 16 کشور جهان ازجمله چين، اتريش، آلمان، ژاپن، بلژيک، آمريکا و استراليا و ... در اين رخداد بين‌المللي حضور دارند.

معاون وزير نيرو فضاي سرپوشيده ناخالص اين نمايشگاه را 28 هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: در حاشيه اين نمايشگاه چهار نشست تخصصي با عنوان‌هاي حمايت از کسب‌وکار در آب و آبفا، فرصت سرمايه‌گذاري در طرح ‌هاي آب و فاضلاب تهران، احيا و تعادل‌بخشي در منابع آب زيرزميني و جلب مشارکت بخش خصوصي و تشکل‌هاي مردم‌نهاد براي مقابله با بحران كم‌آبي در طول برپايي اين نمايشگاه برگزار مي‌شود.

ميداني همچنين از برگزاري همايش "مديريت منابع و مصارف آب با تکيه بر منابع آب البرز مرکزي" خبر داد و گفت: اين همايش فرصتي است تا بدانيم از نظر دانشگاهيان و سازندگان صنعت آب و فاضلاب براي مديريت آب کلان‌شهرهايي همچون تهران چه رويکرد جديدي مي‌توانيم داشته باشيم.

وي ادامه داد: نظام توليد و توزيع آب در کشور سال‌هاي متوالي به همين صورت ادامه داشته است و ما بايد تجربه‌هاي جهاني را نيز در اين‌باره مدنظر داشته باشيم تا به بهترين راه‌ها دست يابيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار