سرمربی تیم وزنه‌برداری شرکت ملی حفاری ایران گفت: با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا حضور پیدا خواهیم کرد.

فراز رامهرمزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، آمادگی کامل داریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: جهت اعزام به تاشکند، امروز در تهران مستقر شدیم.

رامهرمزی درباره امکاناتی که فدراسیون در اختیارشان قرار داده اذعان داشت: در این زمینه فدراسیون کارهای ارتباطی و خروجمان را انجام داد و مشکلی نداریم.

سرمربی تیم ملی حفاری درباره امیدواری‌شان نسبت به رقابت قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: تمام تلاشمان را کرده‌ایم،‌ توکلمان بر خداست و امیدواریم با دست پر به کشورمان برگردیم.

وی درباره اوزانی که توانایی کسب مدال دارند، بیان کرد: به احتمال زیاد در اوزان 56، 85، 94 و 105 کیلوگرم وزنه‌بردارهای کشورمان موفق شوند و مدال کسب کنند.

رامهرمزی درباره رقبای این مسابقه بیان کرد: کره جنوبی، کره شمالی، تایلند و ازبکستان از رقبای اصلی ایران در این دوره از مسابقات به شمار می‌آیند.

وی در خصوص حریفان این مسابقه گفت: شناخت دقیقی نسبت به حریفان نداریم، اما در کل آسیا قطب وزنه برداری است. مسابقات در سطح بالایی قرار دارد و فکر می‌کنیم کار سختی پیش رو داریم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری شرکت ملی حفاری ایران در خصوص مشکل سربازی و کارت پایان خدمت بیان کرد: خوشبختانه در زمینه خدمت سربازی مشکلی نداریم.

رامهرمزی در پایان در خصوص خستگی راه و سایر مشکلات خاطرنشان کرد: در خصوص خستگی راه به ناچار باید راه حلی را در نظر بگیریم و باید در مسابقات شرکت کنیم،‌ اما اگر فاصله زمانی بین مسابقات آسیایی، جهانی و جام باشگاه‌های آسیا بیشتر بود، مسلما می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، وزنه ، حفاری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.