سرمربی تیم ملی انگلیس قصد دارد به جوهارت در دیدار دوستانه مقابل اسکاتلند استراحت بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، جوهارت تمام 90 دقیقه بازیهای تیمهای ملی انگلیس و اسلوونی را درون دروازه‌ قرار داشت و حالا روی هاجسون قصد دارد به وی یک بازی استراحت بدهد.

تیم ملی انگلیس دیدار دوستانه با تیم ملی اسکاتلند برگزار خواهد کرد و در این دیدار جوهارت دروازه‌بان دوم و فرازر فورستر دروازه‌بان ساوتهمتن فرصت بازی ثابت را پیدا می‌کند.

هاجسون که در بازیهای انتخابی یورو 2016 نتایج خوبی همراه با سه شیرها بدست آورده قصد دارد به همه بازیکنان تیم فرصت بازی و نشان دادن توانایی هایشان را بدهد.

**خروج مانوئل نویر از فهرست تیم ملی آلمان

انجام بازیهای تدارکاتی بهترین فرصت برای دروازه‌بانان تیمهای ملی است تا به استراحت بپردازند در کنار جوهارت انگلیسی مانوئل نویر دروازه‌بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ هم در دیدار دوستانه سه شنبه مقابل تیم ملی اسپانیا فرصت استراحت یافت.

دروازه‌بان 28 ساله تیم ملی آلمان در دیدار اخیر مقابل تیم فوتبال جبل الطارق به یک کلین شیث رسید اما آسیب‌دیدگی خفیفی در ناحیه زانو برای او به وجود آمد.

یواخیم لو، سرمربی ژرمن ها گفت: دوست دارم بهترین ترکیب تیمم را مقابل اسپانیا حاضر کنم اما نمی‌خواهم سلامت نویر را با تهدید مواجه سازم می‌توانیم در این دیدار تدارکاتی از رومان و ایدن فلر و یا ران رابرت زایلر دو دروازه‌بان دیگر تیم که در کار خود مهارت بسیار دارند بهره ببریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جوهارت ، دروازه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار