مدیرعامل گروه دریایی فارسیسان آسیا گفت: پایانه کانتینری بندر شهید رجایی به مساحت 25 هکتار فردا به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان ، سعید ایزدیان افزود: برای ساخت این پایانه تخلیه و بارگیری بندر شهید رجایی حدود 800میلیارد ریال ، توسط شرکت فارسیسان  سرمایه گذاری شده است.
 
وی با بیان اینکه این پایانه دارای ظرفیت تخلیه و بارگیری 150 هزار تی.یو کانتینر در سال است، اظهار داشت: بندر شهید رجایی دارای ظرفیت اسمی 6 هزار تی.یو کانتینر در رور است که این پایانه برای تکمیل ظرفیت اسمی، تخلیه و بارگیری این بندر نقش موثری خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: همچنین این پایانه با 504 متر ریل به شبکه ریلی کشور و شبکه بین المللی متصل شده است که این مهم از خصوصیات و مشخصات خاص این ترمینال است ، که باعث خواهد شد بار با سرعت بالایی وارد شبکه ریلی شود و نیاز به کامیون برای خروج بار از پایانه به ریل از چرخه جابجایی بار حذف شود.
 
پس از دو سال وقفه شناور تانکر ایرانی به اروپا رفت

مدیرعامل شرکت فارسیسان آسیا با اشاره به اینکه هفته گذشته اولین شناور تانکر از ایران به اروپا رفت، اظهار داشت: از دوسال پیش تانکر ایرانی به اروپا نرفته بود که خوشبتخانه هفته گذشته این اتفاق افتاد و امیدواریم پس از نشست مسئولان وزارت خارجه در مسقط عمان شرایط بهتری پیش بیاید.

وی با بیان اینکه به زودی دو تانکر دیگر با ظرفیت بالاتر به ناوگان دریایی افزوده می شود، بیان کرد: باوجود تمام تنگناه‌های که در تحریم داشتیم خوشبختانه فعالیت خودمان را ادامه دادیم و تمامی برنامه ها طبق روال گذشته انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کانتینزی ، کشتی ، بندر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار