مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دشتی استان تهران گفت: صحبت‌های مقدماتی با اعضای شورای شهر ملارد انجام شده که پیرو آن، طرح ملاردگردی – تهران گردی در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

رجبعلی خسروآبادی، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گشترده شهرستان ملارد و تهران در حوزه گردشگری، افزود: در همین ارتباط ، صحبت‌هایی مقدماتی با اعضای شورای شهر ملارد صورت گرفته تا با محوریت کمیته‌ای سه جانبه از مدیریت شهری ملارد، تهران و حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران اقدامات لازم در جهت طرح ملاردگردی – تهران گردی عملیاتی شود.

وی در ادامه افزود: در صورت تحقق این طرح شهروندان تهرانی قادر خواهند بود از جاذبه‌های گردشگری شهرستان ملارد همچون دشت شقایقف باغات و اماکن تاریخی شهرستان بازدید به عمل آورند و متعاقب آن شهروندان ملاردی نیز از جذابیت‌های گردشگری تهران همچون موزه‌ها و ... بازدید به عمل آورند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: استان تهران از بستر مناسبی برای گردشگری برخوردار است که با برنامه‌ریزی‌های مدون و اصولی می‌توان از چنین فضایی به نحو هر چه مطلوب‌تری بهره‌مند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.