همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و بیست و دومین دوره گرامیداشت مقام کتابداران، کتابخانه های عمومی و مطالعه مفید،‌ بخش ارسباران شناسی کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری، به منظور گردآوری آثار نویسندگان منطقه و کتب موضوعی منطقه ارسباران افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،در این مراسم با حضور فرماندار، رئیس اداره کتابخانه های عمومی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از نویسندگان و فعالان فرهنگی شهرستان و آقای رضایی، راوی کتاب لشکر خوبان به عنوان میهمان ویژه مراسم هفته کتاب، بخش ارسباران شناسی این کتابخانه با 200 عنوان کتاب مربوط به منطقه ارسباران راه اندازی و افتتاح شد.

آثار تالیفی نویسندگان منطقه ارسباران و کلیه کتب مربوط به تاریخ و جغرافیای ارسباران که در کتابخانه موجود می باشند، جهت استفاده و سهولت دستیابی نویسندگان، پِژوهشگران، محققین و همچنین کلیه اعضای کتابخانه های عمومی در این بخش قرار داده شده است.

برای غنای هر چه بیشتر این بخش از نویسندگان، فرهنگیان،‌اهداگران و کلیه اهالی کتاب و کتابخوانی در خواست می شود، کتاب های تالیفی خودشان در هر موضوعی و یا کتاب هایی را در حوزه ارسباران شناسی در اختیار دارند به این مجموعه اهداء نمایند.


انتهای  پیام/ش
برچسب ها: کتاب ، عمومی ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.