رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از اختصاص 500 میلیارد ريال بودجه و شروع همزمان 5 پیمانکار برای تکمیل پروژه تصفیه فاضلاب شهرستان اسلامشهر خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات) ، حسین بیگلری با اعلام این خبر گفت: باتوجه به پیگیری های متعدد این اداره و همکاری سایر ارگانهای ذیربط ، اداره آب و فاضلاب اقدام به احداث 8 کیلومتر مسیر شبکه گذاری لوله و انتقال فاضلاب نمود .

وی افزود: این مسیرها از انتهای شهرک قائمیه این شهرستان شروع و از بلوار الغدیر به سمت خیابان برندصیفی مسکن مهر ضیاء آباد و خیابان ولیعصر (عج) واوان ادامه داشته و در نهایت به محل تصفیه خانه مرکزی شهر متصل خواهد شد.

بیگلری با اشاره به همکاری فرمانداری شهرستان در انجام این پروژه اظهار داشت: بودجه ای بالغ بر 500 میلیارد ريال به این پروژه اختصاص داده شده و برای تسریع در تکمیل این طرح،  پروژه با 5 پیمانکار شروع به کار نموده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا افتتاح این پروژه نظارت مستمری بر عملکرد صحیح پیمانکاران خواهد شد تا این پروژه بدون هیچ مشکلی به بهره برداری برسد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار