رئیس روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي از برگزاری نمایشگاه معرفی فعالیت های پژوهشی محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد جواد قوی گفت : در این نمایشگاه کتاب های ارزشمندی مانند قرآن ، ادبیات و هنر ، قرآن و جامعه شناسی ، خانواده وحقوق آن ، گفتمان حجاب و عفاف ،دانشنامه رضوی، فواید سیر و سفر دراسلام و فلسفه صلح امام حسن مجتبی(ع) که توسط محققان عضو تالار چاپ و منتشر شده، درمعرض نمایش عموم قرار گرفته است.

وی افزود : در بخش دیگری از این نمایشگاه نرم افزارهای دیداری و شنیداری ارزشمندی نظیر مثلث سعادت، پنجره امید، ده قطره از دریا، کوچه زندگی و نداهای الهی از زبان پرندگان در معرض نمایش عموم قرارگرفته است.

قوی با اشاره به اینکه حدود 10 هزار پژوهشگر از اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی حوزه و دانشگاه و کسانی که دارای آثار تالیفی می‌باشند عضو تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی می باشند گفت : این نمایشگاه از 25 تا 30 آبان ماه ، صبح و بعد از ظهر در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، پذیرای عموم علاقه‌مندان می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.