سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: از روند کار و وضعیت آمادگی ملی پوشان ساحلی باز راضی هستم.

حمید موحدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور در بازی‌های آسیایی ساحلی فقط 30 روز فرصت داشتیم به همین دلیل اقدام به تشکیل اردوهای بلند مدت کردیم. ولی خوشبختانه در همین مدت کوتاه توانستیم تیم را به شرایط آمادگی مطلوب و قابل قبول برسانیم. من از روند کار و رشد فنی تیم راضی هستم.

وی تصریح کرد: رقبای آسیایی ما برای حضور در بازی‌های ساحلی آسیا برنامه‌های چند ساله تدارک دیده‌اند چون این رقابت ها در سطح قاره کهن برای والیبال ساحلی در حکم المپیک حرفه ای و سطح بالاست. این مسئله حاکی از آن است که سطح کیفی مسابقات بالاست و ما راه سختی را در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در ادامه افزود: سعی کردیم قبل از حضور در بازی های ساحلی آسیا در مسابقات و تورهای داخلی که برگزار می‌شد شرکت کنیم تا نقاط ضعف و قوت بازیکنان را به خوبی مورد شناسایی قرار دهیم. ملی‌پوشان به شرایط آرمانی و ایده‌ال نرسیده‌اند ولی بازیکنان از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردارند و این مسئله می‌تواند ما را در بازی‌های پیش رو کمک کند.

موحدی خاطر نشان کرد: هدف سازمان والیبال ساحلی دو ساله است، ما برای المپیک 2016 برنامه ریزی کرده‌ایم. بازی‌های ساحلی تایلند نخستین بازی رسمی است که در آن شرکت می‌کنیم به همین دلیل نگاه نتیجه گرا به آن نداریم و به دنبال کسب تجربه هستیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: شرایط ، مطلوب ، مسئله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار