گفتگوی بازیکنان استقلال پس ازدیدار مقابل نفت مسجد سلیمان؛

عنایتی:تنور مسابقات باید بدون حاشیه داغ شود/برهانی:شنیده ام قبل از عید به ما پول می دهند

برد امروز آبی پوشان مقابل نفت مسجدسلیمان موجب برتری استقلال شد ولی برخی از بازیکنان این تیم از بردی گفتند که پاداش در خوری نداشت.

عنایتی:با این‌هدیه با خانم‌بچه‌ها به‌مشکل‌می‌خوریم/برهانی:جالب است،جایزه بردمان هندزفری بودبه گزارش گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران برخی استقلالی ها پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلینمان از بردی گفتند که پاداش در خوری نداشت.

 
عنایتی:با همدلی توانستیم این مسابقه را ببریم

عنایتی ضمن تبریک به سرمربی نفت مسجدسلیمان به دلیل بازیکنان خوبش ادامه داد:این تیم بازی خوبی انجام داد و فقط گل نزد.اما ما در استقلال موفق شدیم گل بزنیم. امید ابراهیمی بازی سازی کرد و آرش برهانی هم پاس خوبی به من داد و من نیز کار  را تمام کردم.

عنایتی با اشاره به زحمات 
افشارزاده در مورد حل مسائل مالی تیم  گفت: امیدوارم  این مساله را به زودی حل کنند.به نظرم یکی از بی‌پول‌ترین تیم‌های لیگ استقلال است. ما می‌خواهیم از جرگه مدعیان دور نشویم.

وی درباره هدیه نفیس  باشگاه نیز گفت:همه چیز را خودتان می‌دانید. وقتی می گویند هدیه نفیسی داده شده و یک هندزفری داده شده است در خانه با خانم بچه ها به مشکل می خوریم.

وی در  مورد اینکه ف
وتبال بدون هوادار جذابیتی ندارد اظهار داشت: وقتی ما یک امتیاز با صدر جدول فاصله داریم هوادار نمی‌آید. آن زمان که من به ورزشگاه می‌رفتم در ساده‌ترین مسابقه 60 الی 70 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آمدند.

وی در ادامه افزود: واقعا جای تعجب دارد. وقتی به ورزشگاه آمدم تعجب کردم که دیدم سکوها تا این اندازه خالی است.
حاشیه در همه جای دنیا وجود دارد اما قبول کنید بازیکنان و رسانه‌های ما همدل نیستند.

وی گفت : باید کاری کنیم که تنور مسابقات بدون حاشیه داغ شود. باید در ادامه بازی‌ها تلاش بیشتری انجام دهیم. گاهی در جریان مسابقه موقعیت‌ها از بین می‌رود باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.


برهانی:شنیده ام که قبل از عید قرار است پول بدهند


برهانی در ادامه با اشاره به هدیه نفیس استقلال و اینکه  در خبرها خواندم که امروز هدیه نفیس گرفته ایم گفت:  من نمی‌ دانم این خبرها را چه کسی منتشر می‌ کند اما هر کسی هست، استقلالی نیست. ما الان 7 ماه است دریافتی خاصی نداشته ایم و خدا وکیلی به عشق پیراهن بازی می‌ کنیم.

برهانی گفت: هدیه خوب بود، اما اینکه بگویند پاداش ویژه و آن را رسانه‌ای کنند، یک مقدار درست نبود.


برهانی در مورد استقبال کم تماشاگران در این دیدار گفت: هوا سرد بود اما دست همین‌هایی که در همین هوای سرد بعد از مدتها به ورزشگاه آمدند درد نکند.

وی در مورد وضعیت برخی بازیکنان خارجی گفت: توزی بازیکن خیلی خوبی بود، 11 گل برای تراکتورسازی زده بود، اما در استقلال آنطور که باید و شاید جواب نداد، کمی مصدوم بود و نتوانست بازی کند.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی که به استقلال و پرسپولیس می‌آیند، مثل بازیکنان ایرانی نیستند که به خاطر تعصب به پیراهن بدون پول بازی کنند.

عمران‌زاده: کاش حمایت کنند ولی عادلانه
!

عمران‌زاده با بیان اینکه 7 ماه است که یک ریال از استقلال پول نگرفته ایم  گفت: البته دست مدیرعامل و هیات مدیره درد نکند اما ما قبلا هم پول نمی‌ گرفتیم اما دلخوشی مان به هواداران استقلال بود.

وی در ادامه افزود: امروز که آمدیم و دیدیم ورزشگاه خالی است کمی دلگیر شدیم. ما هم که بدون پول داریم اینطور بازی می‌ کنیم حداقل انتظار داریم هواداران به خاطر ما به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق کنند.

 
وی ادامه داد:‌ در خصوص خصوصی‌سازی تیم هم قیمتی دادند که حکایت آن فردی است که مادرش را به بازار برد که قیمتی داد که هیچ کس نخرد. ضمن اینکه اگر 290 میلیارد پول را در بانک بگذاریم می‌دانید چه اندازه به شما سود می‌دهند.

مدافع استقلال  ادامه داد: جالب است ما سال گذشته بین 4 تیم برتر اسیا قرار گرفتیم اما از ما حمایت نکردند.

وی ادامه داد: دم‌شان گرم که از تیم‌های آسیایی امسال حمایت کردند. ما ناراحت این موضوع نیستیم. شرایط بازی‌ها و فاصله بازی‌ها بیشتر شود نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.


او درباره حرکتی که مورد اعتراض نفتی ها قرار گرفت گفت: حرکت من شبیه ضربات آقای ساعی نبود، ایشان افتخار ایران هستند. حرکت من بیشتر شبیه حرکات زلاتان بود.

وی گفت:خدا را شکر که توانستیم این بازی را ببریم و هواداران که به ورزشگاه آزادی آمده بودند خوشحال به خانه برگشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شجاعی ، ذوب آهن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار