سخنگوی شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی این فراکسیون در مورد وزیر پیشنهادی علوم را منوط به جلسه بعد دانست و گفت: در این جلسه تصمیم‌گیری نهایی فردی و یا فراکسیونی اعضا در مورد دانش‌آشتیانی معلوم می‌شود.

"صفر نعیمی‌رز" سخنگوی شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز صبح فراکسیون متبوع خود اظهار داشت: این جلسه با حضور فخرالدین دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم به همراه معاون پارلمانی وزارت علوم در مجلس تشکیل شد.

نماینده آستارا تصریح کرد: دانش‌آشتیانی در این جلسه به توضیح برنامه‌های پیشنهادی و سابقه عملکردی خود پرداخته و به سوالات اعضای فراکسیون پاسخ گفت.

وی تصمیم‌گیری نهایی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد وزیر پیشنهادی علوم را منوط به جلسه بعد دانست و افزود: هنوز زمان جلسه تصمیم‌گیری در رابطه با این وزیر پیشنهادی دولت  مشخص نیست.

سخنگوی شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خاطرنشان کرد: این جلسه قطعا قبل از روز سه‌شنبه ( روز رای اعتماد به دانش‌آشتیانی) برگزار خواهد شد و در این جلسه تصمیم‌گیری نهایی فردی و یا فراکسیونی اعضا در مورد دانش‌آشتیانی معلوم می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار