تیم های ملی فوتسال کلمبیا و برزیل با غلبه بر حریفانشان فردا (یکشنبه ) باید برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی فوتسال ایران که با غلبه بر گواتمالا و کاستاریکا به عنوان تیم نخست گروه B به دور نیمه نهای گرندپریکس برزیل در سال ۲۰۱۴ صعود کرده بود در دیدار نیمه نهای در برابر کلمبیا تیم دوم گروه A قرار گرفت که با شکست برابر برزیل و برد ویتنام به این مرحله صعود کرده بود.
 
این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران آغاز شده بود در نهایت با نتیجه ۴-۳ به سود کلمبیا به پایان رسید.
 
در این پیکار حساس که یادآور شکست ایران برابر کلمبیا در جام جهانی ۲۰۱۲ بود، تیم ملی ایران با ترکیب علیرضا صمیمی ، فرهاد توکلی ، علیرضا وفایی ، علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی وارد زمین شد. در دقیقه ۱۲ بازی کلمبیا به گل اول دست یافت که خیلی زود توسط حسن زاده به آن پاسخ داده شد. در ادامه حملات پر تعداد تیم ملی ایران بی نتیجه بود و تیم کلمبیا موفق شد از دومین توپی که به سمت دروازه ایران می برد ، به گل دوم دست یابد. در این نیمه تیم ایران سه بار تیرک دروازه کلمبیا را لرزاند اما توپ وارد دروازه این تیم نشد تا بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۲ به سود کلمبیا به پایان برسد.
 
در اغاز نیمه دوم تیم ایران غافلگیر شد و در ثانیه ۱۶ دروازه خود را باز شده دید تا نتیجه ۳-۱ ترس را در تیم ایران ایجاد کند اما ملی پوشان خیلی زود واکنش نشان داده و توسط توکلی و حسن زاده دو بار گلزنی کردند تا بازی به تساوی برسد. پس از این تیم کلمبیا به دلیل اخراج یک بازیکن خود با یک یار کمتر به باز ادامه داد اما در فرصت دو دقیقه ای ایران برای گل زدن با یار کمتر این اتفاق نیفتاد و در ادامه هم تلاش های ایران برای گلزنی به بار ننشست تا خسوس کاندلاس در پنج دقیقه پایانی از سیستم پنج نفره بهره بگیرد اما در حالی که تساوی مستقیما ضربات پنالتی را در پی داشت، تیم کلمبیا در فاصله ۲۰ ثانیه تا پایان بازی به گل چهارم رسید تا بازی با نتیجه ۴-۳ به سود کلمبیا به پایان برسد.
 
همچنین در دیگر بازی دور نیمه نهایی تیم فوتسال برزیل با نتیجه ۸ – ۲ مقابل گواتمالا به برتری رسید و راهی فینال شد. در این دیدار لئوناردو دوگل و فالکائو سه گل ، سینوه و پیتو و دانیل گلزنی کردند و انریکوز برای گواتمالا گلزنی کرد.
 
بدین ترتیب تیم های برزیل و کلمبیا باید فردا ( یکشنبه ) دیدار نهایی مسابقات گرندپریکس ۲۰۱۴ را برگزار کنند و تیم های ایران و گواتمالا برای کسب عنوان سومی رقابت کنند.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، ملی ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
تا وقتی که این آقا سر مربی تیم ملی هست ما همچنان به عقب برمیگردیم.لعنت بر کسانی که با عث شکست ایران و ایرانی میشن
آخرین اخبار