یک مقام مسئول در استان الانبار، گفت: نیروهای تروریستی داعش، 40 بازرگان و راننده کامیون که داشتند ازطریق یک راه بیابانی، از استان الانبار به استان صلاح الدین می‌رفتند را ربودند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "القدس العربی"؛ یک مقام مسئول در استان الانبار، امروز شنبه، گفت: نیروهای تروریستی داعش، 40 بازرگان و راننده کامیون که داشتند ازطریق یک راه بیابانی، از استان الانبار به استان صلاح الدین می‌رفتند را ربودند.

طه الراوی، رئیس شورای ناحیه "پروانه" در استان الانبار گفت: 40 بازرگان و راننده کامیون از اهالی ناحیه "پروانه" از توابع شهرستان "حدیثه"180 کیلومتری غرب الرمادی"، در حالیکه دیروز داشتند از طریق یک راه بیابانی ، جهت خرید و فروش کالا، به استان صلاح الدین مسافرت می‌کردند، نیروهای تروریستی داعش بر سر راه انان کمین کرده، آنان را ربوده و دو تن از آنان را اعدام کرده است.

وی افزود: نیروهای تروریستی داعش، از دو ماه پیش تا کنون به دلیل آنکه نیروهای امنیتی از ورود آنان به شهرستان "حدثه" جلوگیری کرده‌اند، این شهرستان را محاصره نموده‌اند.

الراوی توضیح داد که تا کنون، از سرنوشت افراد ربوده شده اطلاعی نداریم، ولی به احتمکال زیاد، این گروه تروریستی، تمامی این افراد را اعدام کرده باشد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار