مسئول سامانه 137 منطقه 13 از برگزاری مانور عملیاتی اکیپ های اجرائی 137 نواحی چهارگانه منطقه 13 خبر داد و گفت: این مانور با دستور قائم مقام منطقه مبنی بر اعزام اکیپ های اجرائی 137 نواحی چهارگانه صبح امروز مورخ 24 مهر ماه در فلکه لوزی آغاز شد.

استرابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران  هدف از این اقدام را آماده سازی اکیپ های اجرائی همزمان با فرارسیدن فصل سرما و خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان اعلام کرد و افزود: با آغاز بارندگی و اعلام وقوع آبگرفتگی و مشکلاتی از این قبیل ،  اکیپ های اجرایی نواحی سه ، چهار ، دو   و یک با فاصله زمانی پنج تا 20 دقیقه در محل حاضر شدند.
 
وی  با اشاره رفع نواقص و مشکلات پیش بینی شده توسط اکیپ های اجرائی اظهار داشت: طی این مانور اکیپ های اجرائی نواحی چهارگانه با استفاده از  تجهیزاتی چون موتور برق ، دستگاه هوا برش ، کف کش، اره موتوری به مرمت دریچه ها ، مخازن زباله ، تابلو ترافیکی ، تخلیه آب از محل فرضی و..   پرداختند. 

مسئول سامانه 137 منطقه 13 تصریح کرد : شاخصه هایی به منظور ارزیابی عملکرد نواحی چهار گانه تهیه و تدوین شد که با توجه به این شاخصه ها ، اکیپ های اجرائی ضمن حضور به موقع در محل مانور ، وظایف محوله را به خوبی انجام دادند. با این وجود نواقصی نیز مشاهده شد که از طریق مکاتبه با شهرداران نواحی حل و فصل می شود. 

استرابی خاطر نشان کرد: مدیران ارشد منطقه 13 ، جانشین و معاون اجرائی سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری تهران  نظاره گر این مانور بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مانور ، نواحی ، چهارگانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار