معاون وزیر امور خارجه سوریه در مقاله‌ای نوشت ارتش و نیروهای دفاع ملی و مردمی، تروریست‌های مورد حمایت ترکیه، عربستان و کشورهای غربی را شکست دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "فیصل المقداد" روز شنبه طی مقاله‌ای در روزنامه البناء نوشت: دشمنان سوریه در داخل، منطقه و خارج طی سالیان اخیر سیاست قتل این کشور را پیش گرفتند و این در حالی است که طی این سال‌ها که به چهار سال نزدیک می‌شود، کشور مقاومت کرده و یک گام هم عقب نرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تحولات به سرعت در منطقه جریان داشته است، افزود: شکست دشمنان سوریه در رسیدن به اهدافشان به رغم اموالی که برای تخریب ملت، تمدن و زیرساخت سوریه در دست داشتند، آشکار شد.

معاون وزیر امور خارجه سوریه نوشت: فضای جنگ روانی اسرائیل با هدف اعتمادسازی بین مزدورانش در عربستان و دیگر کشورهای منطقه و جهان بازگشته است؛ این جنگ روانی در راستای تردید وارد کردن در قدرت سوریه برای مقابله با هجمه‌ای که این کشور با آن مواجه است و همچنین تردید در ارتباطاتش با متحدان و دوستانش بروز یافته است.

"فیصل المقداد" تاکید کرد: ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی و مردمی و همچنین دختران و پسران جوان سوری قهرمانی‌هایی را در تمامی شهرها و روستاها از خود نشان دادند؛ مجرمان و تروریست‌ها در "جوبر و زملکا" با بد سرنوشتی مواجه هستند؛ تسلیحاتی را که ترکیه، عربستان و کشورهای غربی برای تروریست‌ها ارسال کردند، آنها را از آتش قهرمانان ارتش سوریه در امان نگذاشت.

وی در بخش دیگری از مقاله خود نوشت: دردو سفر "استفان دی میستورا" به سوریه، وی چیزی جز استقبال رهبری سوریه از ماموریتش ندید؛ "بشار اسد" از آغاز بحران توجه زیادی به حفاظت از جان شهروندان داشت و طبیعی است که با طرح فرستاده سازمان ملل در سوریخ برای توقف خونریزی‌ها موافق باشد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار