بهروز کاویانی شهردار پرند
در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: امروزه با توجه به رشد فزاینده جمعیت در شهرها و نیاز شهروندان به امکانات و خدمات مناسب، همچنین زندگی در عصر ارتباطات و اطلاعات، احساس می شود که اداره شهرها منوط به مدیریت خاصی است که بتوان با آن، تسهیلات ویژه ای را در زندگی روزمره شهروندان و فراخور زندگی اجتماعی فراهم آورد .
وی هدف از ایجاد سامانه 137 را زمینه ای برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری، مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و عدم مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی دانست و افزود: با راه اندازی این سامانه می توان دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری را دریافت و خدمت رسانی مطلوب تری به شهروندان ارایه کرد.
کاویانی در ادامه تصریح کرد: شهرداری پرند در سال مزین به شعار مدیریت جهادی و در راستای خدمت رسانی به شهروندان پرند، با بهره گیری از امکانات موجود و نیروهای کارآمد، سامانه ای را ایجاد نموده که به انجام سریع ودقیق امور شهری با نظر مستقیم و مشارکت فعال شهروندان و ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری می پردازد و ساکنین شهر را نسبت به محیط زندگی خویش وارد عرصه مشارکت می نماید.
وی درخصوص شروع فعالیت واحد دریافت پیامهای مردمی "سامانه 137" شهرداری پرند گفت: در ابتدا این سامانه به صورت آزمایشی در معاونت خدمات شهری شهرداری پرند راه اندازی شد، که این واحد درخواست های مردمی را از طریق تلفن 137، توسط اپراتور دریافت و پس از ثبت، جهت پی گیری و اقدام در دستور کار تیم فوریتهای 137 مستقر در معاونت خدمات شهری قرار میداد.
شهردار پرند اضافه کرد: در حال حاضر این سامانه در راستای اصول شهروند مداری و مشارکت مردمی بصورت 24 ساعته در ساختمان مرکزی شهرداری فعال، و آماده سرویس دهی و خدمت رسانی به شهروندان است.
بهروز کاویانی در پایان کفت: شهروندان میتوانند پیشنهادات و انتقادات خود را در مواردی هم چون، جمع آوری زباله، لایروبی انهار، رفع آبگرفتگی معابر، برف روبی، رفع لغزندگی، حذف زوائد فیزیکی، نظافت دیوارها، نظافت معابر، امور ساختمانی، سد معبر و غیره با سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزی در میان گذاشته و خادمین خود را در شهرداری پرند، جهت تسریع امور شهری و خدمت صادقانه حمایت کنند.
انتهای پیام/