رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره کتاب سال جوانان در اردیبهشت ماه آینده خبر داد.

 محمد تقی حسن زاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقا توانمند‌سازی جوانان در مسیر مشارکت‌ها در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین بررسی مسائل جوانان توسط مولفان، جشنواره کتاب سال جوانان به منظور تدوین تولیدات کارهای علمی-پژوهشی کتاب، رساله‌های دکتری برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه جشنواره کتاب سال جوانان برای نخستین بار برگزار می‌شود، افزود: با همکاری معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، مقدمات این کار فراهم شد و در اردیبهشت ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد.
 
حسن زاده در ادامه با اشاره به اینکه جزئیات این جشنواره در شورا تصویب و اجرای کار به جهاد دانشگاهی داده شده، اظهار کرد: فراخوان موضوعات و مسائلی که مورد توجه است و باید درآن جشنواره مشارکت کنند و آثار ارائه شود از هفته اول پژوهش اعلام می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله جشنواره‌های کتاب توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارشاد برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشنواره کتاب سال جوانان برای اولین بار با یک نگاه تخصصی و موضوعی برگزار می‌شود.
 
حسن زاده در پایان به محورهای برگزاری این جشنواره اشاره و خاطر نشان کرد: جشنواره کتاب سال جوان با یک محور که جوان و جوانانی که کتاب تالیف کردند و صاحب آثار علمی و مکتوبی مانند کتاب و رساله هستند و همچنین نویسندگان و مؤلفانی که در موضوع جوانان و مسائل جوانان صاحب آثار و تالیفاتی هستند، برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، کتاب ، اردیبهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار