مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از صدور محکومیت 3 میلیارد ریالی برای متهمان پرونده‌های کم‌فروشی و عدم درج قیمت از ابتدای امسال تاکنون در تعزیرات حکومتی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد اقوامی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون به 4 هزار و 630 فقره پرونده های تخلفاتی مربوط به کم‌فروشی و عدم درج قیمت در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی رسیدگی شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون به یک هزار و 581 فقره پرونده تخلفاتی مربوط به کم‌فروشی در شعبات مختلف تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

اقوامی به محکومیت‌های صادر شده برای این تعداد پرونده تخلفاتی اشاره کرد و افزود: میزان محکومیت‌های صادر شده برای متهمان این تعداد پرونده یک میلیارد و 961 میلیون و 118 هزار ریال بوده است.

این مسئول به تعداد پرونده‌های تخلفاتی رسیدگی شده مربوط به عدم درج قیمت در این مدت اشاره کرد و افزود: در این مدت برای 3 هزار و 49 واحد صنفی پرونده تخلفاتی عدم درج قیمت تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی میزان محکومیت‌های صادر شده برای متهمان پرونده‌های عدم درج قیمت را در تعزیرات حکومتی استان یک میلیارد و 919 میلیون و 168 هزار ریال اعلام کرد.

وی اضافه کرد: رسیدگی سریع به پرونده‌های تخلفاتی اقتصادی به عنوان مهم‌ترین مسئله در دستور کار کارکنان تعزیرات حکومتی استان قرار گرفته است.

اقوامی متذکر شد: این رسالت در راستای حمایت از کار و سرمایه داخلی و تأمین رفاه حال شهروندان سرلوحه فعالیت تعزیرات حکومتی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.