پذیره نویسی بیش از ۱.۴ میلیارد سهم از ۳ میلیارد سهم شرکت اعتباری آرمان ایرانیان یکشنبه 25 آبان به مدت ۱۰ روز کاری در فرابورس آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی فرابورس ایران، یک میلیارد و 408 میلیون و 701 هزار و 413 سهم شرکت 3 هزار میلیارد ریالی اعتباری آرمان ایرانیان که معادل 46.9 درصد از کل سرمایه اسمی این شرکت است، برای عموم پذیره نویسی می‌شود.
 
این پذیره نویسی از فردا 25 آبان ماه به مدت 10 روز کاری از طریق شبکه کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران انجام می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، حداقل و حداکثر پذیره نویسی هر سهم 100 تومانی این شرکت اعتباری برای اشخاص حقیقی به ترتیب10 هزار و 30 هزار سهم و برای اشخاص حقوقی 10 هزار تا 100 هزار سهم تعیین شده که از طریق عرضه در فرابورس انجام خواهد شد؛ ضمن آن که خرید سهام مورد پذیره نویسی با استفاده ازکد خرید گروهی "ددد" ممنوع است.
 
گفتنی است 2 شرکت تامین سرمایه امین و تامین سرمایه بانک ملت هر کدام تعهد پذیره نویسی تا سقف 5 درصد سرمایه شرکت اعتباری آرمان ایرانیان را بر عهده دارند و 2 شرکت کارگزاری امین آوید و کارگزاری بانک ملت نیز عامل پذیره نویسی هستند. کارمزدها و هزینه پذیره نویسی سهام نیز توسط ناشر و بر اساس ضوابط سازمان بورس و اوراق بهادار پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، پذیره ، سهم ، اعتباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار