بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است روند آماده سازی خوبی را برای دیدار برابر کره جنوبی طی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛   سروش رفیعی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در جلسات تمرینی گذشته روند آماده سازی خوبی را برای بازی با کره جنوبی طی کرده‌ایم.

بازیکن تیم ملی افزود: بیشتر نکات فنی برای این بازی مرور شده و امیدوارم در روز بازی با کره هم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

رفیعی در مورد اینکه چه اندازه برای خود شانس حضور در جام ملت‌ها را قائل است، گفت: همه تلاش خود را در تمرینات انجام می‌دهم و به عنوان بازیکن سعی می‌کنم آنچه از من خواسته شده است را با تلاش انجام دهم. هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی بازی کند و در ترکیب باشم یا نباشم، تحت هر شرایطی به تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود باید تمام تلاش خود را انجام دهد و من هم همین کار را می‌کنم.

بازیکن تیم ملی در مورد بازی با کره جنوبی، افزود: کره جنوبی یکی از تیم‌های بزرگ آسیا است و این بازی برای آمادگی ما بسیار اهمیت دارد.

وی در پایان درباره درگذشت مرتضی پاشایی، گفت: از این موضوع بسیار متأسف شدم. پاشایی هنرمند محبوبی بود و ما بعد از تمرین روز گذشته از این موضوع باخبر شدیم و خبر بسیار ناراحت کننده‌ای بود. اکنون برای او طلب مغفرت دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازیکن ، تیم ، ملی ، فوتبال ، ایران ، رفیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار