مسابقات دومین مرحله رنکینگ بدمینتون نونهالان کشور در دو بخش دختران و پسران 22 و 23 آبان ماه برگزار شد و قهرمانان آن مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیروز دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی نونهالان دختر کشور، در شهرستان شاهرود برگزار شد و قهرمانان این پیکارها در قسمت یکنفره و دونفره مشخص شدند.
 در پیکارهای یکنفره یگانه تفرشی از تهران توانست عسل احمدی پور از کرمانشاه را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و قهرمان این مرحله از رقابت های رنکینگ شود.
عسل احمدی پور از کرمانشاه دوم شد. سحر رجبی از شاهرود و فاطمه حسینی از خراسان رضوی مشترکا سوم شدند. در قسمت دونفره (تیمی) نیز تیم دونفره کوثر حسینی و سحر رجبی از شاهرود توانست تیم عسل احمدی و درسا دقتی پور از کرمانشاه را با نتیجه 3 بر 1 شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات رنکینگ شود.
 تیم عسل احمدی و درسا دقتی پور از کرمانشاه دوم شد. تیم های دونفره یگانه تفرشی و مهدیه معصومی از تهران و سارا صانعی و شیما صالحی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند. دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی نونهالان دختر کشور در روزهای 22 و 23 آبان ماه جاری در شهرستان شاهرود برگزار گردید.
 فینال دومین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون نونهالان پسر کشور نیز دیروز (23/8/93) در شهرستان بندرعباس برگزار شد و در قسمت یکنفره پویا حیدری از تهران و در قسمت دونفره (تیمی) تیم دونفره امیر حسین فاخر و محمد رضا قیصری از فارس به مقام قهرمانی دست یافتند. در فینال رقابت های یکنفره پویا حیدری از تهران به مصاف محمد معین کشاورز از قم رفت که در پایان پویا حیدری از تهران با نتیجه 3بر 2 به پیروزی دست یافت و قهرمان این دوره از رقابت ها گردید. محمد معین کشاورز از قم دوم شد. ارشیا عمل کننده از البرز و نیما رستم پور از تهران مشترکا سوم شدند.
در قسمت دونفره تیم امیرحسین فاخر و محمدرضا قیصری از فارس به مصاف تیم محمدرضا شاهرخ شاهی و ارشیا قاسم پور از تهران رفت که در پایان تیم امیرحسین فاخر و محمدرضا قیصری از فارس با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و قهرمان این دوره گردید.
تیم دونفره محمدرضا شاهرخ شاهی و ارشیا قاسم پور از تهران دوم شد. تیم های دونفره نیما رستم پور و سینا جاویدی از تهران و امیر رضا اخلاقی و پویا حیدری از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.
دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی نونهالان پسر کشور در روزهای 22 و 23 آبان ماه جاری در شهرستان بندرعباس برگزار گردید. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار