ویژه ماه محرم و صفر؛

مسابقه کتابخوانی «از فرات تا فرات» برگزار می‌شود + دانلود کتاب

مسابقه کتابخوانی «از فرات تا فرات» با هدف تبیین نقش عاشورا در فرهنگ انتظار و تداوم نگاه سرخ حسینی در حرکت سبز مهدوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، مرحله هشتم مسابقه کتابخوانی گفتمان انتظار با محوریت کتاب «از فرات تا فرات» ویژه ماه محرم و صفر به همت معاونت طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به پورتال جامع مهدویت مراجعه کنند و پس از ثبت نام نسبت به ارسال پاسخنامه اقدام کنند، مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان آذر ماه جاری خواهد بود و اسامی برندگان همزمان با جشن نهم ربیع ‌الاول اعلام و به قید قرعه به 14 نفر از برگزیدگان، هدیه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.



بنابراین گزارش؛مسابقه گفتمان انتظار که نخستین دوره آن همزمان با نیمه شعبان سال گذشته با کتاب «نوید امن و امان» آغاز شد، با کتاب‌های انتظار در بهار قرآن، نینوا و انتظار تأملی نو، نور علی نور، زندگی مهدوی، شرح دعای افتتاح و پیرامون معرفت امام ادامه یافت.

با این وجود مرحله هفتم مسابقه کتابخوانی گفتمان انتظار با محوریت کتاب «پیرامون معرفت امام» در تابستان برگزار شد و خانم‌ها طوبی بیگی، فاطمه پورحکیمیان، فاطمه افشارلو، فائزه پورسلیمان، خدیجه لطفی، گل خانم مزرعی تمرین، مریم یزدان‌نیا، معصومه قنبری، فهیمه غلامی زارع‌زاده، هانیه اسدی و آقایان علی عابدین‌پور جعفری، هادی بزرگی، ناصر یزدان‌نیا، محمدرضا بیغمی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

کتاب «از فرات تا فرات» را اینجا دانلود کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار