رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ما همه کشورها را به وحدت دعوت می‌کنیم و این کشورها بدانند که روزی تروریست‌هایی که از آنها حمایت کرده‌اند علیه خودشان اقدام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین "حسن‌زاده " مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی هوافضای سپاه در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران،  درباره حمایت ترکیه از اقدامات تکفیری‌ها در عراق و سوریه و نقش مقاومت در این پروسه اظهار داشت: قائل به کشور خاصی نیستیم،‌ امیدواریم همه کشورهای اسلامی به خود بیایند چون خیلی زشت است که افراد جاهل تربیت کرد و علیه کشوری به کار گرفت.
 
وی افزود: روزی همین جاهلی که تربیت شده به کشورش باز می‌گردد و براساس همین تئوری‌های غلط ممکن است علیه خود آن کشور اقداماتی انجام دهد.  
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: باید به جای جاهل‌پروری، معارف و آموز‌ه‌های دینی را ترویج دهیم تا  علیه دشمنان بشریت استفاده شود.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده گفت: ای کاش به جای داعش‌پروری انسان‌های آگاه تربیت می‌کردند تا در این صورت یک رژیم مثل رژیم کودک‌کش صهیونیستی که ناقض تمامی قوانین بین‌المللی است و با ترور و بمباران خود را حفظ کرده ایجاد نشود. 

وی در پایان با بیان اینکه همه کشورها را به وحدت دعوت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: این کشورها بدانند روزی تروریست‌هایی که از آنها حمایت کردند علیه خودشان اقدام می‌کنند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار