مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: مصوبه مجمع تشخیص مصلحت موجب محدود شدن فعالیت‌های بانک مرکزی است، ورود يك سامانه بارشي در شمال غرب وغرب كشور از روز يكشنبه/ تهران، صاف و 12 درجه، بودجه سال 94 با نفت کمتر از 80 دلار بسته شود و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

مصوبه مجمع تشخیص مصلحت موجب محدود شدن فعالیت‌های بانک مرکزی است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/20/2733671_793.jpg
مستخدمین حسینی گفت: مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نه تنها موجب استقلال بانک مرکزی نشد بلکه فعالیت‌های این بانک را هم محدودتر کرد.

ورود يك سامانه بارشي در شمال غرب وغرب كشور از روز يكشنبه/ تهران، صاف و 12 درجه

از بعد از ظهر روز يكشنبه با ورود يك سامانه بارشي در شمال غرب وغرب كشور ابرناكي وبارش شروع مي شود.

بودجه سال 94 با نفت کمتر از 80 دلار بسته شود
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به قیمت 100 دلاری نفت در بودجه 93 اظهار گفت: تعیین درآمد 100 دلاری به ازای هر بشکه نفت با توجه به شرایط فعلی واقع‌بینانه نیست بایستی در بودجه سال آینده قیمن نفت زیر 80دلار بسته شود.

انتقال گاز پارس جنوبی و پالایشگاه فجر جم به مرکز کشور/ بکارگیری٥٢ هزار تن لوله در ایستگاه تقویت فشار پتاوه
سرپرست خط دهم سراسری و ایستگاه تقویت فشار پتاوه ٤، با بیان این که شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران عزم خود را برای بهره برداری از این پروژه تا پیش از فصل زمستان عزم کرده است، با راه اندازی خط دهم سراسری تا اواسط دی ماه، 70 میلیون مترمکعب گاز به ظرفیت گاز کشور افزوده می شود.

لزوم گسترش تجارت ترجیحی با کشورهای اسلامی/ایجاد بانک مشترک ایران و عراق/70 درصد صادرات تنها به پنج کشور
لزوم گسترش تجارت ترجیحی با کشورهای اسلامی،ایجاد بانک مشترک ایران و عراق،70 درصد صادرات تنها به پنج کشور از مهمترین رویدادهای حوزه تجارت در هفته گذشته است.

محدودیت تردد در محور مشهد ـ فريمان طی روزهای 27 و 28 آبان ماه
محور مشهد ـ فريمان ( رفت و برگشت)، واقع در استان خراسان رضوي، مورخ 27 و 28 آبان، ساعت 8 الي 16، بدليل اجراي عمليات نصب وراه اندازي دستگاه تردد شمار، حدفاصل كيلومتر 35، تردد همزمان با اجراي عمليات با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي‌شود.

آزادسازی فرآورده‌های لبنی مصوب شده است/ مجلس به آزادسازی اعتراض دارد
نوری گفت: در تیرماه سال جاری بین وزیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تفاهم نامه‌ای مبنی بر آزادسازی قیمت شیر و فرآورده‌های لبنی امضاء شد اما مجلس به آزادسازی اعتراض کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار