مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: مثلث رهایی‌بخش عراق/ بخش اول: نقش مرجعیت شیعه و خنثی شدن دسیسه غربی-عربی-عبری ،کریستین ساینس مانیتور: ایران توانایی خود در فن‌آوری ساخت پهپادها را نشان داد/ راشاتودی: هم‌اکنون ایران قدرتی در ساخت پهپاد است و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

مثلث رهایی‌بخش عراق/ بخش اول: نقش مرجعیت شیعه و خنثی شدن دسیسه غربی-عربی-عبری



https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/22/2738458_207.jpg






این روزها خبرهای خوشی از عراق زخم خورده و جنگ‌زده به گوش می‌رسد. مواضع تروریست‌های داعش در این کشور تضعیف شده و هر روز خبر پیروزی‌های جدید عراقی ها منتشر می‌شود.

کریستین ساینس مانیتور: ایران توانایی خود در فن‌آوری ساخت پهپادها را نشان داد/ راشاتودی: هم‌اکنون ایران قدرتی در ساخت پهپاد است
بهت رسانه‌ای از ساخت نمونه پهپاد "آرکیو 170" آمریکا به دست متخصصان ایرانی همچنان ادامه دارد. به نوشته روزنامه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور، واشنگتن تا از دست دادن این پهپاد 2 قرارداد 47 میلیون دلاری برای بهبود سامانه نظامی موقعیت یاب آر کیو 170 هزینه کرده بود.

طرح سناتورهای ارشد آمریکا برای ارائه توافق هسته‌ای احتمالی به کنگره
سناتورهای ارشد آمریکا خواستار رأی گیری درباره طرح قانونی موسوم به S.2650 یا "قانون مذاکرات هسته ای ایران" شدند که اوباما را ملزم می کند تا به فاصله سه روز بعد از عقد هر گونه توافق هسته‌ای با ایران، آن را به کنگره تقدیم کند.


تحرکات لابی ضدایرانی برای ممانعت از انجام مبادلات انسان دوستانه قانونی با ایران
یک پایگاه خبری، جزئیاتی افشا کرده که نشان می دهد یک لابی ضد ایرانی تلاش کرده است مانع از انجام مبادلات انسان دوستانه قانونی با ایران شود.


خودتان را برای حملات گسترده سایبری آماده کنید
 هکرهای گروه "ناشناس" یا "انانیمس" قرار است امروز حمله سایبری گسترده‌ای را به سایتهای رژیم صهیونیستی انجام دهند.


هلاکت دو سرکرده داعش در بیجی
 العراقيه گزارش داد: دو نفر از سرکردگان داعش در بيجی به هلاکت رسيدند .


کری در منطقه به دنبال چیست؟
 یک کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی هدف از سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه را، مهار تنش ها در اراضی فلسطینی و تلاش برای از سرگیری روند سازش و جلوگیری از رجوع تشکیلات خودگردان فلسطین به نهادهای بین المللی برای اقدام علیه رژیم صهیونیستی توصیف کرد.


برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار