پیشکسوت چوگان: مسن ترین بازیکن مسابقات پیشکسوتان چوگان هستم

جواد وکیل گیلانی گفت: یکی از مسن ترین بازیکنان در مسابقه پیشکسوت چوگان هستم و حدود 28 سال است که در این زمینه فعالیت دارم.

پیشکسوت چوگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من با داشتن 79 سال یکی از مسن ترین شرکت کنندگان در این بازی‌ها هستم و از 57 سالگی در این بازی فعالیت داشتم.

وی بیان کرد: برای حضور در این بازی‌ها آمادگی لازم را دارم و امیدوارم بتوانم بازی خوبی ارائه بدهم.

وکیلی گیلانی در خصوص پیشرفت چوگان نسبت به چند سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه با همت و فداکاری رئیس فدراسیون چوگان و وقتی که در اختیار این رشته ورزشی گذاشته است، هم اکنون بعد از گذشت 2500 سال برای اولین بار در باشگاه قصر فیروزی توانستیم زمینه چمن داشته باشیم تا بتوانیم بازی‌های چوگان را روی زمین چمن ارائه بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان دولت خواهشمندم با کمک‌های فکری و تشویقی حامی رشته چوگان شوند تا این رشته ورزشی که سال‌ها فراموش شده و اکثر شهرستان‌ها نیز اطلاعات کافی از این ورزش بومی و ملی که یکی از اصیل ترین رشته‌های ورزشی کشورمان محسوب می‌شود را ندارند، دوباره به جایگاه اصلی خود در کشور برسند.

گفتنی است؛ در اردیبهشت سال 1394 یکی از برنامه‌های اجرایی دعوت تیم از فرانسه و آرژانتین به ایران است که امیدواریم اجرا شود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: وکیل گیلانی ، چوگان ، مسن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار