فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از دستگیری۷ عضو شرکت هرمی و کشف ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری خبر داد.

سرهنگ حجت اله کرمی زند فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قدس با دریافت شکایاتی توسط همسایگان یک آپارتمان مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک در یکی از منازل آن ساختمان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: با شناسایی محل و آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد اعضای یک باند شرکت هرمی با اجاره منزلی در شهرستان قدس اقدام به عضوگیری از بین جوانان و شهروندان می‌کنند که پس از تعقیب و مراقبت محل فعالیت باند با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس آگاهی موفق به دستگیری۷ عضو این شدند.


سرهنگ کرمی زند تصریح کرد: با بازجویی از متهمان مشخص شد آن‌ها منزل را جهت فعالیت در یک شرکت هرمی به نام "کیونت" اجاره کرده که فعالیت آن شرکت شامل فروش بلیط تورهای مسافرتی خارجی از طریق اینترنت به افراد بوده و خریداران با خرید این محصول و عضویت در این شرکت، تشویق به جذب مشتریان بیشتر از طریق سیستم هرمی شده و با عضو شدن افراد پورسانتی نیز نصیب شخص معرفی کننده میشده است.

به گفته سرهنگ کرمی زند، با تحقیقات بیشتر از متهمان مشخص شد که آن‌ها ۶۰۰ میلیون ریال تحت عنوان شرکت هرمی کلاهبرداری کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۳:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
همش دروغ به سایت های ایرانی سر نزنید ایران همش دروغ میگ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام خودم یکی از مال باختگان هستم نمیدانم چیکار کنم این ها دارن همه رو بدبخت میکنن فریب این شرکت های دزد رو نخورید با احساس شما بازی میکنن رگ غیرت شمارو بجوش میارن بخاطر پولتون که وقتی خرید انجام دادید تمام شما می مانید و کلی بدهکاری و بدبختی برید از راه حلال پول در بیارید نه از از دزدی کیونت کار انسان های دزد و مال مردم خور هست که باید چندتای دیگه رو بدبخت کنی مجبورشون کنی پول قرض کنن تا خودت به پول برسی خیلی نامرد و پست هستن کسای که همچین کاری میکنن
آخرین اخبار