رسانه‌های آلمانی تیم یواخیم لو را برای تکرار پیروزی 16 بر صفر مقبال جبل الطارق تحت فشار قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت؛ تیم ملی آلمان دارای رکورد استثنایی پیروزی 16 بر صفر مقابل تیم فوتبال جبل الطارق است و حالا در آستانه رویارویی مجدد دو تیم، رسانه‌های آلمانی از یواخیم لو خواسته‌اند رکورد 16 گل زده در یک بازی را بار دیگر تکرار کنند.

تیم ملی‌آلمان به عنوان قهرمان بازی‌های جام جهانی 2014 در گروه D انتخابی یورو 2016 دارای موقعیت خوبی بوده و از صعود به این بازی‌ها مطمئن است.

اما در مقابل، تیم جبل الطارق با شکست در خانه لهستان، نتیجه تساوی مقابل تیم ملی ایرلند در خانه و یک شکست دیگر مقابل تیم ملی اسکاتلند تقریبا هیچ شانی برای صعود از این گروه ندارد.

* قدردانی از اقدام خیر خواهانه اوزیل

ممکن است مسوت اوزیل ملی پوش آلمانی آرسنال این روزها درگیر دعوای حقوق با پدرش باشد، اما فدراسیون فوتبال آلمان اقدام انسان دوستانه وی در جریان بازی‌های جام جهانی 2014 را فراموش کرده است. اوزیل پس از این بازی‌ها ترجیح داد جایزه یک به مناسبت قهرمانی تقدیم وی شده بود را براری درمان 23 کودک برزیلی اختصاص دهد. اوزیل 23 کودک را به دلیل حضور 23 بازیکن در زمین فوتبال هنگام یک مسابقه انتخاب کرد و در آن زمان گفت:‌ از اینکه کودکان می‌توانند با این پول درمان شوند، بسیار خوشحال هستم. امیدوارم اقدامات حمایتی از کودکان بیمار توسط ورزشکاران ادامه یابد.

به همین مناسبت،‌ اوزیل نشان اختفار، لوروئس را از فدراسیون فوتبال آلمان دریافت کرد.

فرانتس بکن باوئر در مورد وی گفت: اوزیل شایسته دریافت این عنوان بود، او یک انسان متواضع و خیرخواه است که در فوتبال به منافع شخصی خود نمی‌پردازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، آلمان ، گلزنی ، جبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار