فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: عمده ترین اولویت های فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور تقویت شبکه تربیتی صالحین و روشنگری مردن در خصوص رسانه‌های تفرقه افکن دشمن است.

 سردار محمد رضا نقدی، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت سازنده و تعیین کننده فعالیت های فرهنگی در سطح کشور و ضرورت پرداختن هر چه بیشتر به عرصه مورد اشاره افزود: دشمن سالهاست هجمه فرهنگی بسیار سنگینی را علیه کشور، ملت و نظام مقدس اسلامی در دستور کار قرار داده و امروز شبکه های ماهواره ای و رسانه های معاند، جایگزین تسلیحات نظامی  شده که سالیان گذشته علیه ایران اسلامی استفاده می شد.
 
وی در ادامه افزود: تحرکات فرهنگی و مسموم دشمن، به صورت همه جانبه  و در ابعاد گوناگون، بنیان جامعه و خانواده‌ها را تهدید می کند و امروز بسیاری از نارسایی‌های فرهنگی که جوانان ما را تهدید می کند ناشی از هجمه‌های فرهنگی این چنینی است که از سوی دشمن طراحی و به اجرا گذاشته می شود.
 
سردار نقدی خاطر نشان کرد: مجموعه سازمان بسیج کشور دستور کارها و اقدامات مقتضی لازم را در چنین فضایی دنبال می کند که عمده ترین آن مشمول تقویت شبکه تربیتی صالحین و روشنگری مردم در خصوص دجال واره‌ها و رسانه‌های تفرقه افکن دشمن می شود.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: شبکه ، تربیت ، روشنگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار