تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار برابر کره جنوبی ادامه یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران جهت رویارویی با کره جنوبی پنجمین جلسه تمرینی این تیم از ساعت 10:30 صبح در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در ابتدای تمرین بازیکنان بدون توپ بدن های خود را آماده کردند. پس از آن با توپ های کوچک آماده تمرین با توپ بزرگ در زمین کوچک شدند. 20 بازیکن تیم ملی به جز سه دروازه بان و هاشم بیگ زاده به دستور کادر فنی در زمینی به ابعاد کوچک تمرین پرفشاری را با توپ برگزار کردند. بازیکنان وظیفه داشتند با حداکثر دو ضربه به توپ ، توپ را به دیگر بازیکن تیم شان بدهند و به این ترتیب به 6 دروازه تعبیه شده در کنارهای زمین توپ را نزدیک کنند. این در حالی بود که علیرضا حقیقی ، سوشا مکانی و محسن فروزان زیر نظر دن گاسپار تمرینات ویژه خود را دنبال می کردند. کی روش در حین بازی درون گروهی تیم بارها به صدا درآوردن سوت خود نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کرد. تاکید او بر استفاده از فضاهای زمین و بازی سرعتی بود.

سرانجام ساعت 12:15 بازیکنان تیم با سرد کردن بدن های خود به پنجمین تمرین پیش از دیدار با کره جنوبی به پایان بردند.

در حاشیه تمرین امروز محمدنوری، وریا غفوری و امید ابراهیمی با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزاد گفت و گویی را انجام دادند.

**ابراهیمی: اتحاد و همدلی در تیم ملی موج می‌زند

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است همه چیز خوب و ایده‌آل است و بازیکنان باانگیزه و آمادگی بالا در تمرینات شرکت دارند.

امید ابراهیمی پیش از شروع تمرین تیم ملی  گفت: بعد از مدت‌ها همه دور هم جمع شده‌ایم و انشاءالله بعد از بازی‌های جام جهانی تیم ملی در یک دیدار سخت به میدان خواهد رفت.دیدار با کره جنوبی از هر نظر برای تیم ملی ایران جذاب و حساس است. همیشه این دو تیم بازی‌های زیبایی را مقابل یکدیگر انجام داده‌اند و مطمئناً این بازی هم می‌تواند دیدنی باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس بازی در تیم ملی دارد، گفت: من همیشه در اردوهای تیم تلاش خود را کرده‌ام تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم. در حال حاضر هم سعی دارم بهترین عملکرد را در تمرینات داشته باشم تا اگر شانس بازی به من رسید بتوانم بازیکن مؤثری برای تیم ملی کشورم باشم.

ابراهیمی تأکید کرد: رقبای من از بهترین‌های آسیا هستند. نکونام و آندو بازیکنان بزرگی برای فوتبال ایران به شمار می‌روند و خوشحالم که کنار آنها بازی می‌کنم. با وجود آنها من هیچ وقت از رقابت نترسیده و سعی کرده‌ام در تمرینات بهترین عملکرد را ارائه دهم.

وی در ادامه بیان کرد: اکثر بازیکنان کره جنوبی سابقه بازی در اروپا را دارند و به نوعی میدان دیده هستند. بازی با آنها محک بسیار خوبی برای تیم ملی خواهد بود. هدف ما این است که در این بازی کیفیت بالای خودمان را نشان دهیم و تماشاگران را راضی کنیم.

بازیکن تیم ملی در پایان گفت: اتحاد و همدلی در تیم ملی موج می‌زند جو بسیار خوبی در اردو حاکم است و برای بازیکنان فرق نمی‌کند روی نیمکت باشند یا در زمین. همه ما هدف‌مان سربلندی تیم ملی کشورمان است و از هیچ کوششی برای موفقیت تیم ملی دریغ نمی‌کنیم.

**غفوری: تلاش می کنم تا به ترکیب تیم ملی راه پیدا کنم

غفوری گفت: تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم. بیشتر تمرینات ما در روزهای اخیر شامل بدنسازی و مرور کارهای تاکتیکی بوده است که امیدوارم با انجام یک بازی خوب مقابل کره جنوبی این اردو به پایان برسد.

وریا غفوری، بازیکن تیم ملی گفت: امیدوارم تماشاگران برای همراهی تیم ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند. درست است که این بازی رسمی نیست اما یک بازی حیثیتی برای هر دو تیم است. ما با پیروزی در این بازی می‌توانیم برای تمام حریفان خود در فوتبال آسیا خط و نشان بکشیم.

وی در ادامه افزود: با تمام وجود تلاش می‌کنم تا به ترکیب اصلی برسم. اگر مربیان تیم ملی صلاح دانسته و به من این فرصت را دادند از آن نهایت استفاده را خواهم برد و سعی می‌کنم برای تیم ملی بازیکن مثمرثمری باشم.

غفوری درباره تمرینات کی‌روش گفت: تمرینات سرمربی تیم ملی در سطح بین‌المللی است و بسیار خوب و پرفشار است. تمرینات ما کمتر از یک بازی رسمی نیست و بدن‌ها به خوبی با این تمرینات آماده می‌شود. با این شرایط به بدن بازیکنان در بازی‌ها فشار نمی‌آید.

وی در خصوص رقابتش با خسرو حیدری در تیم ملی تصریح کرد: اینکه من به ترکیب تیم ملی برسم بعید نیست. من تلاش می‌کنم تا به ترکیب تیم ملی راه پیدا کنم اما در نهایت هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

**نوری: کره‌ای‌ها به دنبال انتقام هستند

ها‌فبک تیم ملی کشورمان در حاشیه تمرین امروز درباره آخرین وضعیت تیم ملی گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان اکثریت آماده هستند. در حال حاضر برای مصاف با کره جنوبی آماده می شویم.

محمد نوری ، بازیکن تیم ملی درباره دیدار با کره جنوبی گفت: قطعا بازی دشواری برابر آنها داریم و کره‌ای ها به دنبال انتقام گرفتن از ما هستند. ما در مقدماتی جام جهانی هم در تهران و هم در کره آنها را بردیم و این مساله برای آنها سنگین است. برای همین با تمام قدرت در این دیدار حاضر خواهند شد. می‌خواهیم بعد از مدت‌ها قهرمان آسیا شویم. کار سختی پیش‌رو داریم و قطعا جز با حمایت به هدفمان نخواهیم رسید.

وی در ادامه افزود: از مردم عزیزمان می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند. شاید این بازی آخرین حضور ما در ایران باشد و اگر تماشاگران به ورزشگاه بیایند ما متوجه می شویم که همه آنها پشت تیم ملی هستند و دعای خیرشان بدرقه ماست.

نوری در پایان گفت: وضعیت خودم خیلی خوب است و مشکلی برای بازی با کره ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.