معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 از اجرای طرح سیر مطالعاتی مدیریت فرهنگی، کارگاه آموزشی قبول و روش های مطالعاتی موثر، کارشناسان حوزه امتحانی این منطقه خبر داد.

 مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این مطلب گفت: در همین راستا طرح سیر مطالعات کتاب های مرتبط با محتوای مدیریت فرهنگ ویژه مدیران و کارشناسان حوزه اجتماعی فرهنگی منطقه برگزار می شود.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 با اشاره به اینکه تمام پیشرفت های بشر مستلزم مطالعه، پژوهشی و تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود در جهت رسیدن به نوآوری است بیان کرد:کارگاه آموزشی قبول و روش های مطالعه موثر جهت آشنایی با نحوه مطالعه دقیق برگزار شد.
 
خسروی اظهار داشت: در این راستا کارگاه اطلاعاتی در خصوص چگونگی بهره گیری از اطلاعات کسب شده و همچنین روش های مطالعه ارائه شد.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است، پیرو تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مبنی بر مدیریت فرهنگ و ضرورت آشنایی با دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب اسلامی و بهره‌مندی از ارزش های مورد توجه ایشان در برنامه های فرهنگی الزامی است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کارگاه ، طرح ، مطالعه ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار