معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، کاهش پرداخت هزینه های درمان مردم در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ آیت ا.. آزرمی در در جلسه تعرفه‌گذاری درمان که با حضور اعضای ذیربط در استانداری برگزار شد، افزود: دولت با اجرای طرح تحول سلامت بدون منت بار سنگینی را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته بحث درمان و هزینه های پزشکی از جمله دغدغه های مردمی بود، خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این موضوع در دستور کار جدی قرار گرفت و خوشبختانه زمینه هایی فراهم شد که این نگرانی مردم مرتفع گردد.

آزرمی بیان داشت: امید می رود با اجرای این طرح، پدیده زیرمیزی گرفتن که در کرمانشاه نیز بسیار کمتر از استان های دیگر بود، به کلی از بین رفته و دیگر شاهد چنین پدیده ای نباشیم.

وی برخورد با متخلفان این عرصه را حتمی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای عمل کرد که اگر در جایی تخلفی صورت گرفت با همان تخلف برخورد شود و ناظران ظرافت و قاطعیت در برخورد را داشته باشند.

وی در پایان گفت: از دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم با توجه به کاهش چشمگیر هزینه های درمانی در بخش دولتی و از سوی دیگر سرازیر شدن بخش عمده ای از مردم به سمت مراکز درمانی دولتی، خدمات خود را افزایش داده و شرایطی فراهم نماید تا مشکلی برای مراجعین بوجود نیاید.

گفتنی است از چند روز گذشته سامانه تلفنی 1690 جهت اعلام شکایت مردم در خصوص پیگیری و برخورد با متخلفان راه اندازی شده است.


انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.