عموهای فیتیله‌ای جمعه، 23 آبان با اجرای نمایش های آکواریوم، حسنی نگو یه دسته گل، روابط عمومی و آشپزی به خانه مخاطبان خود می‌روند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، عموهای فیتیله‌ای جمعه، 23 آبان  با اجرای نمایش های آکواریوم، حسنی نگو یه دسته گل، روابط عمومی  و آشپزی به خانه مخاطبان خود می‌روند.

محمد مسلمی بازیگر و کارگردان «فیتیله، جمعه تعطیله» با اعلام این خبر گفت:  در این قسمت از برنامه  تحت عنوان « اطلاعات عمومی» با بچه ها درباره آخرین اختراعات بشر ، انواع ماهی و ... صحبت خواهیم کرد.
 
محمد مسلمی افزود: همچنین  عموهای فیتیله ای در قالب نمایش «آشپزی » بچه را با طرز تهیه بستنی آشنا می کنند.
 
به گفته وی کلیپ های جدید و ترانه های جذاب از دیگر بخش های این قسمت از برنامه عموهای فیتیله ای خواهد بود.
 
این کارگردان گفت: در این قسمت از برنامه گزارش عیادت عموهای فیتیله ای از کودکان یک آسایشگاه و شرکت در جشن تولد یکی از بچه های معلول این مرکز پخش می شود.
 
وی ادامه داد: در آیتم «چند جوری» کاری از مریم سعادت نیز به بچه ها طرز تهیه چند غذای مفید و آسان برای مدرسه را یاد خواهیم داد.
 
«فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست، این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و اجرای علی فروتن، حمید گلی، محمد مسلمی و مهرداد نظام آبادی پنجشنبه و جمعه از ساعت 14 روی آنتن شبکه دو می‌رود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار