بحث مادیات همچنان حرف اول را در فوتبال‌مان می‌زند و طلبهای وصول نشده یکی از سرمربی‌ها باعث ناراحتی وی شده است.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این روزها فوتبال کشورمان دچار حاشیه‌های بسیار زیادی شده است همان طور که نظاره‌گر هستیم بحث‌ مارکتهای پایان خدمت بازیکنان مشکلی بود که باعث به چالش کشیدن فوتبال شد و در حال حاضر مسائل اقتصادی بیشتر در فوتبالمان جای انسانیت را گرفته و برخی بازیکنان و افراد فوتبالی فقط به خاطر رسیدن به پولهای هنگفت وارد عرصه فوتبال شده‌اند و این مساله در اکثر باشگاه‌های لیگ برتری نیز مشاهده می‌شود.

باشگاه‌ها به آدمهای کم ظرفیت پولهای هنگفتی می‌دهند و باعث می‌شوند که این افراد حد و حدود خودشان را فوتبال ندانند.

وجود چنین مسالی به صلاح جامعه ورزش ما نیست همان طور که نظاره‌گر هستیم در حال حاضر در فوتبالمان افراد غیرورزشی دیده می‌شوند که بیشتر به این مسائل دامن می‌زنند و باعث بوجود آمدن این حاشیه‌ها می‌شوند.

طبق شنیده‌های گفته می‌شود که امیر قلعه‌نویی به شدت از اتفاقات به وقوع پیوسته در تبریز دلگیر است.

وی در صحبتهایش اشاره کرد که هواداران تراکتوری بارها در تبریز من را مورد فحاشی قرار داده‌اند و از آنها به خاطر این رفتارشان نخواهم گذشت وی در صحبتهایش گفته بود که من تراکتورسازی را به لیگ قهرمانان آسیا رساندم و منتی هم نمی‌گذارم چرا که پول سرمربی بودنم را گرفته‌ام ولی این رفتار تراکتوریها درست نیست و باعث ناراحتی من شده است.

یکی دیگر از ادعاهای این سرمربی این بوده است خرده حسابی با باشگاه تراکتور دارد که هنوز این باشگاه اقدامی برای پرداخت به وی نکرده است و همه مسئولان باشگاه نیز می‌دانند که یک مقدار مبلغ قرارداد من از این باشگاه باقی مانده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مادیات ، طلب ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kazem
۱۴:۴۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
سلام هنوز روز خوش تک تک ماست روزی بشود جان به جان همدیگه می افتند چرا پول حرام این کار را می کند یا علی مدد
آخرین اخبار