خاویر آگیره سرمربی تیم فوتبال ژاپن قادر نیست در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی هندوراس همراه شاگردانش باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ تیم ملی ژاپن در حال آماده سازی خود برای حضور در بازیهای جام ملت‌های آسیا است و به همین منظور هفته آینده دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی هندوراس برگزار خواهد کرد، اماژاپنی‌ها در این بازی دوستانه سرمربی خود را به همراه نخواهند داشت.  
 
خاویر آگیره سرمربی مکزیکی تیم ملی ژاپن مجبور به شرکت در مراسمی مهم به میزبانی زادگاه خود است، این مراسم با دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی هندوراس تداخل پیدا کرده و به همین دلیل آگیره ناچار به تنها گذاشتن شاگردانش است.  
 
آگیره از تمامی بازیکنان تیم ملی ژاپن خواسته در این بازی با جدیت به تلاش برای پیروزی بپردازند و شهامت خود را در رویارویی با یک تیم از آمریکای لاتین از دست ندهند.  
 
وی قصد دارد ترکیب نهایی تیم را پنجشنبه شبو یا جمعه صبح اعلام کند و از هم اکنون به شاگردان خود گفته است؛ از همه بازیکنان می‌خواهم با ‌‌نهایت توان در این بازی ظاهر شوند، آن دسته که به تازگی به عضویت تیم درآمده‌اند، باید خود را با قوانین و شرایط تیم ملی وفق دهند.  
 
از تمامی بازیکنان خواسته شده هرچه سریع‌تر تیمهای باشگاهی را با هدف پیوستن به تیم ملی ترک کنند.  
 
کیسوکه هوندا مهاجم ژاپنی اینترمیلان اطمینان داد غیبت آگیره از اهمیت این بازی کم نمی‌کند. وی در این باره گفت: خیلی کم پیش می‌آید که مربی در کنار تیمش حضور نداشته باشد، اما این موضوع برای تیم ملی ژاپن فقط چند روز به طول می‌انجامد. احتمالا او در دیدار مهم مقابل استرالیا نیز حضور نخواهد داشت، اما برنامه دقیق کاری هربازیکن را از قبل ارائه کرده و بطور مداوم با دستیاران خود در تماس است و کنترل خود را بر روی تیم دارد.  
 
لازم به ذکر است، آخرین دیدار رسمی تیم ملی ژاپن به رویارویی با تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ بر می‌گردد که نتیجه را با حساب ۴ بر صفر به حریف واگذار کرد. پس از آن ژاپن نتیجه قابل قبولی در رقابت‌های تدارکاتی کسب نکرد. دیدار تدارکاتی ژاپن و هندوراس در توکیو برگزار می‌شود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خاویر ، آگیره ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار