غلامرضا نوری زاده گفت: ترکیب دو تیم منتخب مازندران برای حضور در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور مشخص شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری غلامرضا نوری زاده با اشاره به میزبانی مازندران در این رقابت ها افزود: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور که حکم انتخابی تیم ملی است به میزبانی بابل برگزار می شود.

دبیرهیئت کشتی مازندران درباره نفرات منتخب مازندران تصریح کرد: در وزن 57 کیلوگرم مصطفی دامادی و رضا اطری،در 61 کیلوگرم بهنام احسان پور و آرش دنگسرکی، در 65 کیلوگرم غلامرضا عبدالله پور و محمد مهدی یگانه جعفری، در 70 کیلوگرم سعید داداش پور و مهدی تقوی، در 74 کیلوگرم حسین الیاسی و مرتضی رضایی، در 86 کیلوگرم سیاوش پازوکی و محمدجواد ابراهیمی، در 97 کیلوگرم اباذر اسلامی و محسن ابراهیمی و در وزن 125 کیلوگرم عبدالله قمی به عنوان کشتی گیران منتخب مازندران در قهرمانی کشور هستند.

نوری زاده درباره نفر دوم کشتی گیر مازندرانی در وزن 125 کیلوگرم ابراز داشت: مسابقه انتخابی برای تعیین کشتی گیر دوم وزن 125 کیلوگرم فردا پنجشنبه برگزار و از میان جعفر شمس ناتری و محمد حسین زاده فرد برنده به ترکیب تیم مازندران اضافه خواهد شد.

وی افزود: مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور یادواره امامعلی حبیبی قهرمان المپیک و جهان طی روزهای 28 تا 30 آبان به میزبانی بابل در سالن ورزشی سردار سجودی برگزار می شود./ب

برچسب ها: کشتی ، مازندران ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.