در حاشیه اجلاس جهانی آموزش برای توسعه پایدار در ژاپن؛ علی اصغر فانی وزیر آموزش وپرورش با ایرینا بوکوآ مدیر کل یونسکو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛فانی گفت:آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران آمادگی همکاری با یونسکو برای حضور متخصصین و کارشناسان آموزش خبره در کارگاهها و سمینارهای یونسکو در منطقه و کشورهای همسایه را دارد.

در حاشیه اجلاس جهانی آموزش برای توسعه پایدار که در ژاپن در حال برگزاری است، دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش وپرورش با ایرینا بوکوآ مدیر کل یونسکو دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سفر اخیر مدیرکل یونسکو به ایران آمادگی همکاری ایران با یونسکو را در حوزه های آموزشی اعلام کرد.

وی در خصوص متخصصین و کارشناسان خبره ایرانی در حوزه آموزش پیشنهاد داد تا یونسکو از توان متخصصین ایرانی در کارگاهها و سمینارهای آموزشی یونسکو در منطقه و کشورهای همسایه ایران استفاده کند.

همچنین فانی با اشاره به دستاوردها و تجربیات موفق جمهوری اسلامی ایران در زمینه آموزش از برگزاری نشست زیر منطقه ای در ایران برای مشارکت دیدگاهها و تجربیات ایران و منطقه در کنفرانس جهانی آموزش که در سال 2015 در کره جنوبی برگزار می شود، خبر داد.

ایرینا بوکوآ مدیرکل یونسکو با توجه به میهمان نوازی ایران در سفر اخیر خود به ایران به جایگاه فرهنگ و تمدن ایران اشاره کرد و برای هرگونه همکاری با ایران در حوزه آموزشی اعلام آمادگی کرد.
برچسب ها: فانی ، دیدار ، مدیر ، کل ، یونسکو ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار