عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پرواز RQ 170 ایرانی را نشان از اقتدار و توانایی جوانان کشورمان دانست و گفت: ساخت این پهپاد نمونه اول و آخر نخواهد بود.

"محمدحسن آصفری" نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، پرواز RQ 170 ایرانی را نشان از اقتدار و توانایی جوانان کشورمان در عرصه نظامی و به ویژه حوزه هوا و فضا خواند و اظهار داشت: جوانان ما علی‌رغم این که کشورهای صاحب این فناوری  چندین سال است که این فناوری را در اختیار دارند توانستند در زمان کوتاهی با طراحی و مهندسی معکوس این فناوری را به اختیار خود درآورند.

وی با بیان این که ساخت پهپاد RQ 170 ایرانی نمونه اول و آخر نخواهد بود ادامه داد: توانایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: از طرف دیگر نیز توانایی کشورمان در عرصه نظامی این پیام را به کشورهای غربی دارد که تحریم‌ها ما را به خودکفایی، استقلال و خود اتکایی نزدیک‌تر خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران امروزه کشور مستقلی است که با استفاده از دانش بومی خود در بحث‌های هوایی نیازی به کشورهای دیگر در این زمینه ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آصفری ، پهپاد ، امنیت ، مجلس ، سیاسی ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار