رئیس اداره راه و شهرسازی خرم آباد گفت: محور کمربندی جنوب خرم آباد در دست اقدام است و تا ۲۲ بهمن به بهره برداری می رسد و بخش مسکن در سه فاز فعالیت دارد که فاز نخست آن با ۵۰ درصد پیشرفت کاری فعال است.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، نور خدا براتی هاشم آبادی  عصر ديروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خرم آباد  که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شهرستان خرم آباد در حوزه راه و شهرسازی دارای 60 پروژه است که از این‌ها 46 پروژه روستایی و 7 پروژه دیگر مربوط به راه‌های اصلی است.
 
وی با اشاره به این که در بخش پروژه های روستایی بیشتر پروژه‌ها فعال هستند افزود: چه در قسمت زیرسازی و چه در بخش اسفالت در حال انجام است و در محورهای اصلی خرم اباد به شوراب و خرم آباد به پل هرو عملیات روکش های اسفالت تمام شده است و در قسمت ایمنی و روشنایی در طالقان تا پل هرو در دست اقدام است.
 
براتی بیان کرد: محور کمربندی جنوب خرم آباد در دست اقدام است و تا 22 بهمن به بهره برداری می‌رسد بخش مسکن درسه فاز  فعالیت داریم که فاز اول ان با 50 درصد پیشرفت کاری و فاز دوم آن  60 درصد پیشرفت کاری و فاز سوم ان 90 درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خرم آباد خاطرنشان کرد: در بخش پیگیری ساخت ساختمان های اداری مانند ثبت اسناد و املاک و ثبت احوال ناحیه یک و دیگر پروژهای مربوط به این اداره  6 پروژه داریم که به دلیل مشکل اجتماعی شروع به کار نکرده ایم.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم
برچسب ها: مسکن ، کمربندی ، پروژه ، طالقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.