مدیر رسانه‌ای تیم ملوان در خصوص جدایی مجید صالح‌زاده از باشگاه ملوان گفت: ما حاضر به جدایی صالح از باشگاه ملوان نیستیم و وی اکنون در مرخصی به سر می‌برد.

نصرالله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مجید صالحی به دلیل مشکلاتی که در بازی اخیر مقابل تیم ذوب آهن برای باشگاه ملوان ایجاد شده برای چند روز،‌ از مسئولان باشگاه مرخصی گرفت تا بتواند  با فکر آزاد به استراحت بپردازد وی در ادامه بیان کرد: ما حاضر به جدایی صالح از باشگاه ملوان نیستیم چرا که به وجود این مربی در باشگاه نیاز داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که این مربی جوان از باشگاه ملوان استعفا داده باشد چرا که وی از مسئولان باشگاه چند روز مرخصی گرفت تا بتواند به استراحت بپردازد و اگر هم استعفایی از او به باشگاه ملوان داده شده باشد این استعفا مورد قبول نیست چرا که ما به وجود صالح در باشگاه نیازمندیم .

وی درباره بازیکنان سربازی که به تیم ملوان پیوستند افزود: 7 بازیکن سهمیه سرباز توسط نظام وظیفه به باشگاه ملوان داده شده است و امیدوارم با وجود تمامی بازیکنان بتوانیم جایگاهمان را در جدول ارتقا بدهد و دل هواداران انزلی را نیز با نتایج قابل قبول شاد کنیم.

آرش افشین، حسین ماهینی، محمد‌حسین ‌مهرآزما، فرهاد سالاری‌پور، میثم کریمی، امیر شرفی و رضا طاهری بازیکنانی هستند که با تیم ملوان پیوستند.

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار