جان کرافی مدافع اسطوره‌ای باشگاه لیورپول معتقد است: باشگاه‌های ایتالیایی برای بازیکنی در سطح بالوتلی بسیار کوچک است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ماریو بالوتلی بازیکن ایتالیایی باشگاه لیورپول که حواشی زیادی را به خود اختصاص داده است و این روزها به دلیل حضور در مهمانی‌های شبانه و گل نزدن مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته و هم اکنون زیر ذره‌بین است، مورد حمایت و هواداری مدافع اسطوره‌ای و کهنه کار لیورپولی‌ها قرار گرفت.

وی در این خصوص گفت: ما همیشه در خصوص مردم صحبت می‌کنیم، اما من دوست دارم در مورد یاد دادن مردم صحبت کنم و اینکه چگونه در باشگاه‌ها به بازیکنانی مانند هاریو بالوتلی آموزش داده می‌شود تا بازی کنند؟

این مسئله خیلی ساده است که بگویم: آنها به خوبی رفتار نکردند،‌ اما باید این را بپرسیم، چرا چنین اتفاقی افتاد؟ اگر او خوب آموزش ندیده بود چطوری می‌توانست و یا ممکن بود که در باشگاه‌های ایتالیایی 5 یا 6سال گذشته بازی کند و این چنین رفتار کند.

به نظر من اشکال از تیم و مربی است و اشکالی به بازیکن وارد نیست. به نظر من باشگاه‌های ایتالیایی به طور کلی برای بازیکنی در سطح بالوتلی کوچک هستند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: لیورپول ، بالوتلی ، کرافی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
فقط مونده بود يه انگليسي بخواد از فوتبال ايتاليا انتقاد كنه .عزيز من باشگاههاي ايتاليا هر كدومشون به اندازه كل ليگ انگلستان ارزش داره .
آخرین اخبار