تهیه کننده «کافه سوال » می‌گوید سری جدید این برنامه به زودی با دکور و ساختار متفاوتی به آنتن شبکه دو برمی‌گردد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سهیل سلیمانی گفت: هر برنامه ای نیاز به تحولات اساسی دارد، «کافه سوال» نیز از این قاعده مستثنی نیست و ما در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی را در محتوا و ساختار  این برنامه گفتگو محور ایجاد کنیم.    
 
سهیل سلیمانی افزود: سری جدید این برنامه در 85 قسمت 30 دقیقه ای  روی آنتن می رود و طی آن دکور و گرافیک برنامه کاملا تغییر خواهد کرد.
 
وی درباره آخرین وضعیت این پروژه نیز گفت: مشغول عوض کردن دکور و ساخت متریال برنامه هستیم تا به زودی زود به آنتن شبکه برگردیم، سری جدید این برنامه نگاه و پرداخت متفاوت تری  خواهد داشت و سعی داریم کلیت برنامه را چالشی تر کنیم.
 
این تهیه کننده گفت: علی داوودی ساخت 60 درصد از دکور برنامه تلویزیونی «کافه سوال» را به پایان رسانده و  این دکور تا پایان هفته نصب می شود.
 
سلیمانی افزود: در دکور جدید برنامه نوعی خاطره بازی وجود دارد، به این معنی که المان های پیش بینی شده که با دیدن آن خاطره 135 قسمت قبلی « کافه سوال» در ذهن بیینده های برنامه زنده شود.   
 
 به گفته وی در  چیدمان سری جدید  «کافه سوال» تغییرات اساسی  ایجاد شده و دکور آن نیز بسیار پر انرژی تر شده  است.
 
رنامه «کافه سوال» کاری از گروه اجتماعی شبکه 2 سیماست، این برنامه در فصل های گذشته خود موضوعات «جراحی های زیبایی»، «شبکه های اجتماعی» و «آلودگی های زیست محیطی با محوریت آلودگی هوا» را بررسی کرده است.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.