مدير کميته امداد شهرستان زنجان از اجراي طرح شجره طيبه در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدير کميته امداد شهرستان زنجان گفت: کميته امداد به منظور محروميت زدايي و حل مشکلات مددجويان طرح جمع آوري زکات را انجام مي دهد.

عبداللهي از اجراي طرح زکات مستحبي در قالب طرح شجره طبيه نيز خبر داد و افزود : اين طرح نيز اين طرح در قالب ثمره طيبه و ارض طيبه نيز اجرا مي‌شود.

وی با اشاره به اينکه طي روزهاي اخير و در قالب ثمره طيبه يک تن سيب براي استفاده مددجويان زنجاني اهدا شده است، ادامه داد :برآورد ارزش ريالي اين ميزان سيب اهدا شده 300 ميليون ريال است.

مدير کميته امداد شهرستان زنجان با اشاره به برنامه‌هاي اين نهاد در راستاي استفاده از ظرفيت مراکز نيکوکاري و مساجد براي ترويج سنت‌هاي حسنه در کمک به مددجويان، تصريح کرد: در حال حاضر بسياري از طرحهاي کميته امداد با محوريت مساجد اجرايي مي‌شود تا با واگذاري امور به مردم، ميزان مشارکت آنها در کمک‌رساني به محرومين افزايش پيدا کند.

وي با اشاره به اينکه از سال گذشته در برخي از محلات زنجان مراکز نيکوکاري ايجاد شده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشارکت مردم در اين مراکز مطلوب بوده و بسياري از مشکلات خانواده‌هاي نيازمند از اين طريق حل شده است.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: اجرا ، طرح ، شجره ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.