انفجار مهیبی شهر طبرق در شرق لیبی را لرزاند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: انفجار مهیبی شهر طبرق در شرق لیبی را لرزاند.

این درحالی است که ارتش لیبی نیز اقدام به حمله به مواضع گروه‌های مسلح در شهر درنه در شرق لیبی کرده است.

در دو انفجار انتحاری که در شهر طبرق در شرق لیبی که میزبان مجلس نمایندگان منتخب لیبی که از سوی سازمانهای بین‌المللی به رسمیت شناخته شده است، به وقوع پیوست، تعدادی کشته و مجروح شدند.

اسکای نیوز به نقل از برخی منابع اعلام کرد که این دو انفجار در نزدیکی انیستیتوی نفت در طبرق به وقوع پیوست که هنوز میزان کشته شدگان معلوم نیست.

همچنین طبق اعلام طارق الجروشی، از اعضای مجلس نمایندگان لیبی، در مکان حادثه پس از این انفجارها 10 خودرو به سرعت آتش گرفت.

گفتنی است، طبرق یکی از آرام ترین شهرهای لیبی پیشتر به شمار می رفت که در نزدیکی مرزهای مصر بوده و نمایندگان پارلمان منتخب لیبی به دلیل دوری این منطقه از مناطق مورد درگیری در طرابلس و بنغازی، آن را به عنوان مقر پارلمان برگزیده اند.

شبکه اسکای نیوز عربی همچنین گزارش داد یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه حدائق در شهر بنغازی منفجر گردید که تا این لحظه وقوع کشته و یا زخمی گزارش نشده است.

از سوی دیگر، جنگنده های ارتش لیبی امروزحملاتی را به پایگاه های گروه های مسلح در شهر درنه به انجام رساندند.

گفتنی است، ارتش لیبی حملاتی را به منظور از بین بردن گروه‌های مسلح در چندین شهر در شرق لیبی از جمله بنغازی به انجام می رساند.


انتهای پیام/
برچسب ها: لیبی ، انفجار ، مهیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار